Ker imam zlatega moža, ki vsako leto uredi vse potrebno glede avta, sem res hvaležna, ker sama prav nerada hodim na servis vozil Citroen, ker mi je nerodno, saj ne vem točno, kaj moram narediti in kako to poteka.
Vsako leto moj mož točno ve, kdaj potrebujem servis vozil Citroen in mi avto tudi vzame, tako, da sem tisti dan brez avta. Letos pa je prišlo tako, da mojemu možu ni uspelo mojega avta peljati na servis vozil in je rekel, da bomo morala to urediti sama. Prav nič mi to ni bilo všeč. Ampak kar se mora, se mora.
Peljala sem avto na servis vozil in bili so tako prijazni, da so mi dali nadomestni avto, ko sem začela komplicirati, kako dolgo bom brez avta. Kajti moj mož je šel v tujino in tako nisem mogla poklicati prav nobenega, da me pride kam iskat ali da me kam pelje. Tako sem bila še kako hvaležna, ko so mi ponudili nadomestni avto. Tako nisem bila nestrpna, da moram avto dobiti čim prej nazaj, ker sem sama imela avto.
Drugi dan me je servis vozil Citroen že poklical, da je moj avto pripravljen in da lahko pridem ponj. Tako sem popoldan iz službe šla po svoj avto in prav nič nisem rabila narediti, kot samo plačati račun. Ne vem, zakaj sem se vedno tako izogibala servisu vozil, ker je čisto preprosto. Oni naredijo čisto vse in avto te lepo čaka, da ga prevzameš.
Sedaj imam spet za nekaj časa rešen servis vozil in lahko rečem, da drugo leto ne bom imela težav, da spet grem sama. Če seveda dobim nadomestni avto, kar pa servis vozil ne da vedno, tako da bom videla, kako prijazni bodo drugo leto. Sedaj vem, da je moja vožnja spet varna.